Trakų gimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 ,,Kokybės krepšelis“.

Gimnazijos projekto tikslas: ugdymo(si) kokybės gerinimas, siekiant kiekvieno mokinio pažangos.
Uždaviniai: sudaryti sąlygas STEAM dalykų integracijai, ugdant mokinių kūrybiškumo ir dalykines kompetencijas bei modernizuojant ugdymo(si) procesą; tobulinti ugdymo(si) organizavimą, teikti pagalbą įvairių poreikių ir gebėjimų mokiniams.

2022–2023 metais gimnazija įgyvendina projektą ,,Kokybės krepšelis“.

   Š. m. kovo 17 d. pasiruošę įgyti naujų žinių, mūsų gimnazijos 8 – IIIG kl. mokiniai, besidomintys technologijomis ir tiksliaisiais mokslais, kartu su mokytojomis Beata Petkevič – Viniarska, Tereza Artamonova, Lucija Grinevič suskubo aplankyti neseniai Vilniuje esančiame Energetikos ir technikos muziejuje atsidariusią interaktyvią parodų salę.
Pats muziejus, sužavėjęs daugelį vos įžengus į vidų, įsikūręs anksčiau buvusioje elektrinėje, todėl patraukė akį viduje išlikusiomis konstrukcijomis. Be jų mokinius žavėjo ir naujų instaliacijų gausa, tačiau mūsų kelionės tikslas buvo ypatinga naujiena – po muziejumi įsikūrusi „Virsmo“ salė. Savo interaktyvių eksponatų gausa bei įdomia informacija, pateikta prie jų, ji iškart prikaustė žingeidžių mokinių žvilgsnius. Nors akivaizdu, kad, matyt, geriausia mūsų vizito dalis buvo gyvai stebėtas žaibų pasirodymas, sukurtas naudojantis dvejomis Teslos ritėmis. Po tokio pasirodymo likome tikrai sužavėti, tačiau tai buvo tik edukacijos pradžia. Vėliau sužinojome apie įvairius energijos gavimo ir kaupimo būdus, jos rūšis, o įgytas žinias iškart pritaikėme praktikoje išbandydami muziejaus eksponatus ir atlikdami užduotis.
Pasisėmę žinių ir linksmai bei turiningai praleidę laiką, turėjome progą aplankyti ir senesnes muziejaus parodas, kurios tądien sukauptą informaciją papildė dar keletu įdomių faktų, o kai kam buvo jau iš fizikos pamokų pažįstami objektai ir reiškiniai, kuriuos pirmą kartą galėjo išvysti realybėje. Labai džiaugiamės, kad turėjome galimybę priartėti prie fizikinio pasaulio, jį geriau pažinti, o įgytas žinias turbūt dar ne kartą pritaikysime ateityje.