Trakų gimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 ,,Kokybės krepšelis“.

Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis. Kokybės krepšelio (specialių tikslinių lėšų mokykloms) skyrimo tikslasmokinių ugdymosi pasiekimų gerinimas.
Gimnazijos projekto tikslas: ugdymo(si) kokybės gerinimas, siekiant kiekvieno mokinio pažangos.
Uždaviniai: sudaryti sąlygas STEAM dalykų integracijai, ugdant mokinių kūrybiškumo ir dalykines kompetencijas bei modernizuojant ugdymo(si) procesą; tobulinti ugdymo(si) organizavimą, teikti pagalbą įvairių poreikių ir gebėjimų mokiniams.
Projekto įgyvendinimo trukmė gimnazijoje: 2022 m. ir 2023 m.
Projekto vykdymui gimnazijoje skirtos lėšos: 53594,0 Eurų.

Projekto vadovas (NŠA): Aušra Liubinienė, el.  p. ausra.liubiniene@nsa.smm.lt.
Projekto metodininkė: Vilija Sušinskienė, el. p. vilija.susinskiene@nsa.smm.lt.

Bendras projekto veiklų aprašymas:
Siekiant įdiegti duomenimis grįstą kokybės kultūrą (kokybės samprata – vertinimas – tobulinimas) planuojama kryptingai dirbti su mokyklų steigėjais – savivaldybėmis ir mokyklomis:
I projekto etape su 180 bendrojo ugdymo mokyklų, atrinktų į dvi tikslines grupes:  30 mokyklų, turinčių stiprią geros mokyklos požymių raišką (pagal Geros mokyklos koncepcijos nuostatas) ir 150 mokyklų, turinčių silpną geros mokyklos požymių raišką; bei II projekto etape su 90 bendrojo ugdymo mokyklų ( tame tarpe ir Trakų gimnazija).

Mokyklų veiklos tobulinimas bus vykdomas nuosekliai, t. y.:

  • atliekant mokyklų išorinį vertinimą arba įsivertinimą;
  • remiantis mokyklų ir savivaldybių turimais statistiniais, mokinių pasiekimų rezultatais, išorinio vertinimo ataskaitomis ir kitais duomenimis bus rengiami mokyklų veiklos tobulinimo planai (toliau MVT planai), kurie suderinti su steigėju ir Nacionaline švietimo agentūra patvirtinti mokyklų vadovų. I etapo silpną geros mokyklos požymių raišką turinčioms mokykloms (150) ir II etapo mokykloms MVT planus padės rengti projekto konsultantai ar metodininkai, o stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčios mokyklos (30) MVT planus rengs savarankiškai;
  • vadovaujantis projekto tvarkos aprašu, MOKYKLOMS skiriamos tikslinės projekto lėšos MVT planams įgyvendinti;
  • skyrus lėšas, vykdoma suplanuotų veiklų įgyvendinimo stebėsena ir padarytos pažangos vertinimas kiekvienoje mokykloje. Pažangos vertinimas bus vykdomas po dvejų metų (150 mokyklų bus atliktas veiklos rizikos išorinis vertinimas) arba ne anksčiau kaip po pirmųjų projekto metų (90 mokyklų bus atliktas išorinis vertinimas). Pasibaigus MVT planų įgyvendinimui stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčios mokyklos atliks savo veiklos kokybės įsivertinimą.

Tikimasi, kad įgyvendintos projekto veiklos (išorinis vertinimas, pagalba mokyklų veiklos tobulinimui ir jų daromos pažangos vertinimas) taps pagrindu sisteminiam praktiniam kokybės kultūros įgyvendinimui visose šalies mokyklose.
Siektini rodikliai – 270 finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų; 70 proc. finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų, kurių mokinių ugdymo pasiekimai pagerėjo.
Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašaspatvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-707 ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2021 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-496 .
Projekto mokyklų sąrašaipatvirtinti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. lapkričio 13 d. įsakymu Nr. V-888 I-jam projekto etapui.
Projekto mokyklų sąrašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2021 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. V-1321 II-jam projekto etapui.